2013. április 22., hétfő

Csiperke gomba itthon - 1.rész

Nagyon szeretjük a gombát, de a piacon néha olyan áron van, hogy inkább lemondunk róla.
Most döntöttünk, befektetünk egy öntermő, vagyis gombatermő dobozba!
Még a hidegebb időkben szereztük be az egyik magyarországi nagyáruházból.

Gyerekjáték volt az elkészítése, a lányomra bíztam.
Élvezte minden percét!

Eddig egy terméshullám ment le,
kb. 80 dkg gomba lett leszüretelve.
 

 De most nagyon megállt, tele lett muslincával, és úgy vesszük észre,
nem szereti már ezt a melegebb időjárást.
Leköltözött a pincébe.
Most várunk.
Tegnap 4 fej lett leszedve róla... csekély remény.





3 megjegyzés:

  1. Nos, a pincéből is el kellett költöznie a gombás ládának. Jelenleg, kb. egy hete a vízóra aknában van. Egy szem gombát produkált, és a muslincák állandóan döngenek. Irtásuk után vagyunk, kap még egy hetet ez a mese. Nagy reményeim a saját gombagyárral elszálltak, viszont nem vagyok az a feladós típus. Megpróbálom később, máshogy, másik fajtával.

    VálaszTörlés
  2. A májusi lehűlés és eső automatikusan hozta, hogy a gomba a szabad ég alá költözzön. És jönnek a pici gombák!

    VálaszTörlés
  3. A nagy gombaszüret vége az lett, hogy nem lett. Sajnos, valamiért nem sikerült.
    De egy utolsó sóhajjal a földet az eperfa alá tettem, betakartam szalmával és ültettem mellé citromfüvet hogy árnyékot vessen. Meglátjuk, kibújik e ha beköszönt az esős évszak.

    VálaszTörlés