2014. április 4., péntek

Medvehagyma bimbó capryszerűen

Medvehagyma bimbó capryszerűen:

A bimbóket megmostam, besóztam, 2 napig néha kevergetve állni hagytam a sóban. Hűtőben tartottam.
Majd üvegekbe tettem a bimbókat és külön felöntő levet készítettem hozzá:
Víz, ecet, babérlevél, tárkony, bors.
Ezt összefőztem 10-15 perc alatt, majd mikor kicsit meghűlt, ráöntöttem a bimbókra.
Pár hét érés után, lehet szendvicsre tenni vagy salátákba vagy szendvicskrémekbe, túróba. Nagyon keveset mindenhová, mert nagyon intenzív medvehagyma, só és ecet íze lesz, de úgy finom.

Marinált medvehagyma bimbó olajban:
A virágbimbókat besózom, majd ha már levet engedett, annyi ecettel kiegészítve a sós levet, amennyi nagyjából ellepi, pácolom a virágbimbókat pár napig. Kóstolgatás után, ha elég ízes, a sós ecetes levet leszűrve róla, hidegen sajtolt enyhén sós olajban üvegekbe teszem.

Forrás: http://erdokostolo.blogspot.com/2012/04/medvehagyma-bimbo-capryszeruen-es.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése