2013. november 13., szerda

Házi folyékony mosogatószer

  • Szükséges: 
    - házi vagy babaszappan
    - ecet vagy citromlé
    - glicerin
    - illóolaj (lehetőleg 100 %-os citromfű)
     

    Tegyél a lábasba egy deciliter reszelt szappant, valamint négy deciliter vizet, és közepes lángon kezd el összeolvasztani.
     
     
    Várd ki, míg a szappan feloldódik a vízben, és ne hagyd, hogy felforrjon a víz. 
    Amikor elkészült, vedd le a lapról és hagyd egy kicsit hűlni. 
    Amikor már langyos, mehet bele 5-10 csepp illóolaj és a 2 evőkanál ecet/citromlé, egy evőkanál glicerin és kész is a mosogatószer. 
     
    Várd meg, míg teljesen kihűl, turmixold össze egy botmixerrel,
    töltsd bele egy régi flakonba és ki szabad próbálni.

    Almaecetet használtam, és babaszappant.
    Legközelebb a hagyományos disznózsír-szappant fogom próbára tenni, 
    mert úgy érzem, ez nekem túl illatos.

1 megjegyzés:

  1. De jelzem, hogy nem voltam vele elégedett! Tegyél bele szerintem szódabikarbónát és nekem nagyon sűrű is lett, alig tudtam két kézzel kinyomni egy cseppet a flakonból.
    A glicerint meg hagyd ki vagy egészen, vagy felezd meg a mennyiséget. Olyan zsíros hatású volt.

    VálaszTörlés